sreda, 22. julij 2009

mladički

Zadnjič sem bila na obisku pri Lauri in ''njenih'' mladičih. Sem pričakovala, da bodo bolj živahni in se bodo kaj igrali med sabo pa nič... so pa bili vseeno zelo luštni. Vse slike bom objavila jutri. Če se kdo zanima za tamale, vsi bodo cepljeni,večkrat razglisteni, čipirani,... veliki naj bi bili približno 30-40cm, bodo dobro socializirani, oba starša ''sta na ogled''... najbolje, da jo pokličete na 041319969 ali pa kontaktirate mene.

Smo pa bili v nedeljo na šmartinskem jezeru, letos je Capi prvič plaval. Me je bilo strah, da noče več plavat, ker se je zadnje čase ful zmrdoval nad vodo. Slikic pa na žalost nimam, sem fotoaparat pozabila doma. Grr... pa še ena fotka:

in nekaj fotk v gibanju, obužujem slikanje Capija, ko teka, prav smešni posnetki so:



wuf, wuf.

Ni komentarjev:

Objavite komentar